Tuesday, February 27

ADSAC 2007


Kan julle dit glo. Hierdie meisies het net gisteraand van die vliegtuig afgeklim na 'n toernooi in Egipte en hier moet hulle al weer aan 'n toernooi deelneem. Die meisies was moeg en bietjie kranklik en die eerlike waarheid ... ek het nie eers gedink hulle sal hul eerste wedstryd teen 'n baie sterk span wen nie. Maar hulle het almal verras en al hulle wedstryde gewen om deur te dring na die semi-finaal toe. Die wedstryd was 'n tawwe een en hulle wen in die laaste sekonde met 2 punte. Sonder ruskansie moes hulle toe in die finaal teen hulle groot teenstanders ACS speel. Die meisies het hulle harte uitgespeel, maar die bene en arms was nie altyd so gewillig nie.

Ons is trots op julle tweede plek ---- julle het 'n harde week agter die rug, julle is sterre. GO LIONS!

3 comments:

Anonymous said...

Mooi werk sussie. Lyk my jul kani ophou wen nie. Dis bietjie unfair dat jul ni gerus het ni, jul kon gewen het!

Anonymous said...

Ek dink daai No 25 moet as 'n professionele speler geklasifiseer word!

Oral waar ek in die wereld rondreis kry ek haar in een of ander toernooi. Oman, UAE, Egipte, Cypris, orals!

As hulle haar reeds betaal is dit te min, sy speel soos 'n warrelwind en is oral op dieselfde tyd.

Wonder wie maar Pa en Ma is?

Anonymous said...

What happened to Kuwait and Qatar? You forgot about those 2.
Nelmari