Saturday, February 24

'n Rustige middag vir 'n slag

Geen sportwedstryde en geen kitaar en die middag is sommer stiller!! Met Eddie en Nelmari wat elkeen op sy/haar eie misie in Cairo is, het ek en William gisteraand gaan ietsie eet (ja, ek weet Marie). Ons was nie heeltemal alleen nie, Selena (die meisie) was ook saam.

William is nie iemand wat enigiets "normaal" op 'n spyskaart bestel nie, hy probeer altyd iets nuuts wat niemand anders voor kans sien nie. Gisteraand was dit weer die geval. Sy "drankie" was 'n peanutbutter en piesang melkskommel. Uuug ja, en dit proe soos dit!!

Hier verduidelik hy vir Selena hoe dit smaak.


Laat ek net 'n bietjie van die room af eet.

Dis baie lekker ..... (Ons het nie so gedink nie)

Die twee ernstig besig om die diensvorm in te vul


2 comments:

Anonymous said...

william eet ook altyd lelik! en ek wil ook gaan uiteet!!!!

Anonymous said...

En jy het toe ek daar was, en elke keer as ek daar kom. So shutup en swot!