Saturday, December 29

Watersport

Vandag is daar weer Jet Ski kampioenskappe langs die Cornish. Abu Dhabi en Dubai is nogal gewilde venues vir allerhande watersport, ek neem aan dis omdat die see hier so rustig is. Komende van die Kaap hou ek nogal daarvan om die branders te hoor en die see te ruik, maar mens sal vir ewig wag as jy dit hier wil hoor. Ek kan my by tye verkyk aan die see wat so spieelglad soos 'n plaasdam is. Vroeer die maand het die motorboot resies hier plaasgevind en William het gaan foto's neem. 'n Deinserige oggend en die bote maak gereed om te begin. Ok hier is nou nie 'n boot op die foto nie, maar ek wil julle tog 'n storie vertel. 'n Jaar of so terug was daar 'n hotel, net so 3 verdiepings hoog. Een dag toe ons daar verby ry is daar 'n bord was sê "under restoration" en nie lank daarna nie, is dit heeltemal platgeslaan. Nou bou hulle 'n baie groter hotel.Kyk net al die hyskrane! Restoration kry regtig 'n ander betekenis hier.Die bote begin met hulle opwaringsrondte. Dan is dit merke gereed gaan!!Hierdie ou het 'n goeie wegspring ...Arina is reg om klomp mooi foto's te neem. Die bote jaag vinnig in die rondte en maak selfs effense brandertjies ... Hierdie ou het nie 'n saak met die bote en/of see nie, hy's besig in sy eie droomwêreld.

No comments: