Saturday, September 29

Ons durf die woeste see aan

Met die somer wat nou amper op sy rug lê (as ons net vir humiditeit ook met verlof kan stuur), het ons so 'n tydjie terug vir "oulaas" bietjie gaan swem. Nie dat mens nie in die 28 grade winter kan swem nie, maar ons is nou ook lekker bederf, en mens wil in die water in sonder om asem in te trek.

Die see is vandag glad nie "rustig" nie, want die bote op die agtergrond sorg vir sulke klein golfies. Gevaarlik ek sê vir jou.

Hier en daar hang daar sulke groepies in die water

Is dit nie snaaks dat ons "rondhang" in 'n rustige see terwyl mens kry dat die mense swem in 'n onstuimige een soos by Blouberg? Charmaine ek het jou gesê ek gaan 'n foto plaas met jou in jou swemklere :-)
Terwyl ons "swem" kry die motors kans om bietjie op te vang oor die nuuste skindernuus op die motorfront. Daarvan vertel ek binnekort ....
In 'n land waar bome (behalwe palms) skaars is, vat hierdie een sy kans om by die groot dam te groei. Ek weet net nie van al die sout nie.
Die son begin ondergaan en meer mense kom koel af na die hitte
Einde van nog 'n dag. Mense hang maar nog 'n bietjie in die lou water, want hulle weet klim jy uit wag die humiditeit....

No comments: