Wednesday, January 2

Weer Dubai

Ons is nou nie verskriklike gereelde besoekers aan Dubai nie, maar as vriende en familie kom kuier is 'n besoek of twee aan van die malls daar 'n noodsaaklikheid. Met Charmaine se seun Niel hier het ons besluit om bietjie op Nuwe Jaarsdag Dubai aan te durf.
Nelmari lyk nie verskriklik geintereseerd in die pad nie en borduur hard aan 'n kussingsloop terwyl ek en James sing (ag tog goed julle kan dit nie hoor nie) en gesels. EN ......!!!!Die klein blou froggie in die oog hou want ons ken Dubai nie so goed nie en moet agter hom aanry. Sy eienaar het ons 'n paar keer probeer afskud.
Ons gaan draai weer by Canal Walk wat 'n vorige keer nog nie heeltemal voltooi was nie en James en Niel was nog glad nie daar nie. Hierdie is 'n stel trappe wat opgaan na die tweede vloer tussen 'n waterval/fontein deur. Sien doer bo is James, Nelmari en Niel. (O ja ek moet noem dat William se oujaarsaand braai so laat klaar was, dat hy nie kans gesien het om saam te kom nie)
Die pad Dubai was lank en ons besoek hierdie onheilige plek met al die roomys en sappe. Almal drink smoothies behalwe Nelmari wat tussen die twee glaskaste soos hierdie moet besluit op 'n roomys met ekstras.
Daai glimlag sê ek het bestel en kan nie wag nie....dit lyk alles so lekker.
Nou wag ons by die Abhra stasie vir die boot sodat ons langs die restaurante kan afvaar
Op die Abhra (watertaxi). Mens vaar so al langs die mall af en dan kan jy al die lekker restaurante en goed bekyk.
Dis 'n groot mall en om vinnig by Plug-Inns 'n draai te gaan maak, beteken 'n hele ent se stap en oa op die roltrappe onder deur die kersboom.
Net langs die malls is hierdie interessante woonstel kompleks in 'n ou arabiese boustyl ...dis baie mooi.
Ons volgende stop Madinat Jumeirah mall. Vir die wat gereeld my blog lees sal die naam en plek herken. Dis 'n moet en die mall is soos 'n ou Arabiese souk gebou...daar is 'n hotel en dis ook langs die Burj hotel ('n week of so terug het ek van Corli en Annie daar geblok) en hier is restaurante en ons soek kos. Die foto is van 'n deel van die hotel
Die hotelkamers aan die anderkant van die mall en "creek"
Hulle het ook abras wat die gaste na die hotel toe neem. "Toeriste" kan betaal en ook vir 'n rit gaan, maar vandag het die ouens 'n breuk gevat toe ons daar was.

Ons eet by Meat & Co 'n SA restaurant in Dubai met lekkerrrrr vleis. Een van die werkers het daar rondgeloop met 'n regte Madiba hemp en ons was baie bly om te hoor dat die restaurant Maart/April in Abu Dhabi oopmaak ......hou hierdie spasie dop!!

5 comments:

Anonymous said...

Hey maat jy kan nie sulke dinge van Froggy sê nie :-0 Dis Dubai wat ons afskud met al die goeters in die middel van die pad en stuff.

Anonymous said...

Lees mooi ek sê niks leliks van die blou padda nie, ek sê sy eienaar wou ons afskud. En dis baie lelik om goeters in die middel van die pad te blameer.

Anonymous said...

Ek sal nou liewers niks verder sê nie, maar ek het ook 'n blog maatjie :-)

Anonymous said...

Foto raai by 'Kyk wie kom'

1. Rene Sandra
2. Ruth Naomie
3. 1 Van oom Piet & tannie Kleinbabsie se nageslagte
4. Pieter Danie Michael
5. Amanda Ronelle Benitha Christa Celest

Hoop ek wen 'n ou prysie uit Abu Dhabi :-)

En ek is baie nuuskierig om te sien wat Emily se geskenk was...

Geniet jou daaglikse brokkies vreeslik baie op jou blog!!
Ek, Hennik en ons gesinnetjie gaan vanaf 4de tot 11de bietjie weg met vakansie,
so ek gaan jou blog vir 'n week nie kan lees!!!
(Maar jy sal seker inelkgeval nie skryf as jy vanaf 10de in SA is)

Sal nog more aand lees, en jou dan sien later die maand in ons mooiste Kaap!!!!!!
Geniet jou vakansie in SA

Sandra said...

Amper alles reg Ronelle, nr 3 is verkeerd.
Sal so af en toe vanaf SA blog so pas op vir my en die kamera!
Lekker vakansie