Thursday, January 24

Ons stel onsself voor by reunie - 3

Baie gou het almal op die reunie saamgekuier en nuus begin opvang wat baie jare agterstallig was.
Ek mag dalkies 'n foutjie of twee maak met die name, maar hier is tannie Bokkie, Schalk, Chantal, haar man, Carlu, Marie, Jaco en hulle twee seuns, Viljoen, my twee en Leane.

Hierdie klomp gesinne kuier net so lekker saam.
Al oom Dan se kinders, hulle gades en van die kleinkinders kuier hier saam.Dan is dit tyd vir oom Henry as die oudste oorlewende van die kinders die verwelkoming te doen voordat die gesinne voorgestel word.Maxie stel haar broer, suster en hulle kinders voor. Estelle en haar gesin was op die stadium nog nie daar nie.
Tannie Babsie se afstammelinge was baie sterk verteenwoordig. Hier stel Jeanette almal voor aan die groep met Denise wat vir almal vertel sy is eintlik die jongste en mooiste van die klomp.
Die kinders en kleinkinders van oom Dan. In hierdie groep het ons die oudste naamgenoot van oupa (Pieter Schalk) en ook die oudste agter agterkleinkind. Michael het al die pad van Walvisbaai gekom om die reunie by te woon.
Leon en sy familie van tannie Tossie kon ongelukkig nie die reunie bywoon nie, maar hy het 'n boodskap via video vir die familie gestuur wat ons die aand gespeel het.
Dan my klomp familie. Ons drie susters, mans, agt kleinkinders en my ma Bokkie. (Hier is ek agter op die foto Marie!)
Die groepies raak kleiner as ons by die jonger van die kinders kom. Oom Henry en sy nasate. Marius stel almal voor.
Die man wat nie wou praat nie, Schalk stel oom Sammy se kinders en een kleinkind voor. Ongelukkig kon Pierre nie die funksie bywoon nie.
Tannie Omie, Oom Deon en kleinkind TJ. By hand opsteek peiling wys dit dat sy omtrent peetma van 8 kinders teenwoordig is.
Tannie Ruth met haar nageslag. Johan en Marietjie is ongelukkig nie teenwoordig nie.
Tannie Joy stel haar kinders en kleinkind voor. Pieter, sy vrou en nuwe kleinding bly in Johanneburg en kon ongelukkig nie kom nie.
Die jongste seun Bennie se vrou, dogters, gades en kleinseuns word deur Amanda voorgestel.
Die drie Pieter Schalk Viljoens teenwoordig. Op die regterkant Pieter Schalk kleinseun van oom Pieter en op wie die groot verantwoordelikheid van die voorbestaan van die familienaam rus :-). Hy is gelukkig heel gemaklik daarmee .... die Viljoen seuns raak min.

4 comments:

Anonymous said...

Ag nee Sandra, ek soek 'n FOTO!!! Was vol verwagting. 'n Mens kan skaars sien wie daar staan!!!
Marie

Anonymous said...

Net geduldig Marie, dis wat ek het van my op die groepfoto's. Die ander kom en ek sal spesiaal vir jou een opsit. Soek jy my handtekening ook ?!

Anonymous said...

WAG IN SPANNING!!! Sonder handtekening is reg.
Marie

Anonymous said...

More spesiaal vir jou een van my en jou!!