Friday, October 12

Ons woon konferensie by

Die volgende vier dae woon ons 'n Kinderbedieningskonferensie in Dubai by. Dit word gereel deur die Beyond Words groep en die aanbieders kom van Engeland, Amerika en Australia. Die Engelse is nogal groot mond oor die rugby en nie eenkeer word die Springbokke genoem nie. Kom more gaan ons hulle beslis reghelp.

Hier is almal besig om te registreer vir die konferensie. Ek vermoed dat ons meer as 300 mense hier is. Groepe van Bahrain, Qatar, Oman en Lebanon het gekom om dit by te woon.

Kostyd voordat die konferensie begin en almal wag geduldig in die kosry.

Ons groep vanaf ECC Abu Dhabi sit saam by die tafel en eet. Soos julle kan sien is baie lande hier verteenwoordig, maar uit die groep van 11 is daar darem 3 Suid-Afrikaners.

Vol glimlagte sit die klomp en wag vir die konferensie om amptelik te begin. Die twee rye is van die ECC kerk in Abu Dhabi se verteenwoordigers.
Die eerste twee manne wys wat ons in die drama werkswinkel sal leer, dit was verskriklik oulik. Charmaine gaan hierdie ene bywoon en hopelik sal ek julle daarvan kan vertel.
Hierdie man met sy kameel bied "puppetry" aan.

Die voorskou van die "Clowing" was uitstekend!
Hierdie man kan 'n storie vertel ek belowe. Almal in gehoor neem deel terwyl hy alles drie keer herhaal en met bewegings doen. Ek hoop om by die werkswinkel in te kom.
Hi Tech is hierdie werkswinkel en sal my sommer baie slimmer maak met die rekenaar vir al die aanbiedings vir die kindergroepe en blogs.
Dan is dit tyd om te luister wat gedoen gaan word in die Worship & Praise werkswinkel. Die twee het die hele groep aan die sing en beduie gehad.



Nog een wat goed afgegaan het is die ""Keep Fit". Almal het saam beweeg.
Die buikspreker met sy Duggee (handpop) was net so goed.
Ons maak amper 'n uur later as beplan klaar, maar almal sien uit na more en al die nuwe dinge wat ons gaan leer. Miskien kry ek nie eers kans om gereeld te blog nie, maar ek sal julle graag wil vertel hoe die werkswinkels afgeloop het.

No comments: