Wednesday, March 28

Dis warm

Dit begin nou lekker warm raak in hierdie dorpie en dis behoorlik lente. Kan nogal nie dink aan lente sonder om dink aan die LENTE wat julle kom kuier het nie Marie en Scalk. Ek onthou Schalk het gedurig "Dis heerlike lente" gesing om homself te oortuig dis nog nie somer nie. Maak die sin sin? Miskien nie ne, maar julle twee weet ten minste wat ek bedoel.

Die kinders het gister hulle pluimbalwedstryde gehad en gemengde welslae met die uitslae gehad. Altwee het hulle dubbelswedstryde gewen maar die gemengde dubbels verloor. Ook maar goed hulle speel nie in een span nie, hulle sal mekaar uitroei op die baan. As ek hulle reg verstaan het, is vandag weer track & field dag ..... so hou ons nie op nie.

Hierdie foto het nou net mooi niks met lente en/of pluimbal te doen nie, maar dit was net vir my so 'n goeie foto oor hierdie land .... die tradisionele en die nuwe strukture.




2 comments:

Anonymous said...

Daai 4de kameel van voor af is nie behoorlik gewas en geroskam nie, wat maak julle as ek nie toesig hou nie?

Sandra said...

Ek sal hom instuur vir 'n diens