Wednesday, November 21

Klein dogtertjies

Dis alweer tyd om julle bietjie te wys hoe groot klein Emily geword het. Die laaste twee weke het ek die geleentheid gehad om met drie klein Suid-Afrikaanse dogtertjies hier te kan werk/speel. Waar ons gewoonlik vir Emily baie gereeld gesien het is die kuier tydjies minder maar gelukkig is daar nou ook klein Emma en Mia wat ons een keer 'n week by die kindergroep mee kan speel.


Met Emily se kuier het ons haar na die speelplek in Marina Mall geneem. Hulle het net mooi alles wat klein dogtertjies en seuntjies besig kan hou terwyl hulle klompe vaardighede aanleer. Sy het moeilik gekies waarmee sy wil speel. Hier's 'n paar foto'tjies.

Hier is soveel goed om mee te speel dis amper oorweldigend.
Ek moet seker dit in die waentjie sit of hoe Nelmari?
Kyk ek laai 'n hele boks soetgoed in
Darem nog 'n groente bysit net so om die soetgoed weg te steek
So ja nou kan ek gaan betaal
Ons kry ook kans om blokkies te bou
Emily en Nelmari sit en speel tussen die balle
Hier oefen sy om die bal deur die gat te gooi .... en sy mik baie mooi
Dan is dit tyd vir die glyplank en sy kom so vinnig af ek kan nie mik nie
Die huis mag deurmekaar lyk, maar sy oefen haar strykwerk
Dan 'n bietjie speserye by die kos ....is dit Mexikaanse of SAfrikaanse invloed?
Terug by die huis en skoon uitgeput

Van hierdie dogtertjies vertel ek op die Kindergroep blok, maar is hulle nie oulik nie. Emma is die feeltjie en langs haar staan Mia. Hulle dans en sing so oulik saam.
Hierdie week het Emma haar feetjie klere vir Spiderwoman verruil en Mia is effens versigtig. Maar julle moes hulle sien sing en dans op Noag het 'n ark gebou.

1 comment:

Anonymous said...

Dis kosbare kleingoed hierdie en ons sien uit om Emily ook in die kindergroep te hĂȘ....