Sunday, April 1

Eddie WEER in Egipte

Aangesien Eddie laaskeer seker teveel rondgeloop het, moes hy weer Egipte toe om te werk. Hier is 'n paar foto's en sy kommentaar oor die eerste paar dae, die tweede keer






Wel, hier is ek alweer terug langs die Nyl vir 'n verdere twee weke. Hierdie maal is my "rondloop tyd" net ietwat meer, aangesien dit vandag die Profeet se verjaarsdag is en saam met gister se Vrydag vir my twee dae "af" gee.




















Het ook baie van die ou kerke, moskees, begrafplase loop bekyk.

As ‘n man soos ek maak en op jou eie rondloop trek dit nogal aandag, want almal wil weet wie jy is en waarvandaan jy kom. So is ek gister met my besoek aan die 6 Oktober Oorlogs Museum (die dag in die verlede toe Egipte teen Israel gaan loop veg en 'n slag gewen het)
Die skoolkinders op besoek daar het my op ‘n stadium heel omsingel gehad, en dit nogal die dogters.
Interesante besoek gewees, soos ‘n BBBP behandel, aangesien ek die enigste buitelander daar was.

Met my terugkeer na die hotel loop ek ook ‘n groep sangers uit Syria in die gang raak, en die manne was min opgemaak dat ek eers ‘n groepfoto wou kry.
















Alhoewel ek met die vorige besoek by die Piramides was, wou ek graag weer gaan en die kompleks van die ander kant af sien. My “drywer” Ebrahim was weer net ‘n foon oproep ver en ons het die plek weer loop deurry, maar van ‘n heel ander kant af.

Interesante oggend gewees, waartydens ek die bouwerk uit ‘n heel ander hoek kon bekyk.

























No comments: