Friday, February 29

Ons kamp met ons Afrikaanse jeug - deel 2

Die tweede dag was daar geen wind en sand te sien nie en almal loop rond in "koeler" klere - die somer is hier.
Die meisies in die kosry besig om in te skep. Hulle moes ook kombuisdiens doen en agterna was die terugvoer dat hulle wonderlik posistief en hulpvaardig was.
Die aand se lofprysing was weer iets besonders en al die kinders neem deel aan die bewegings van die lied.Daar word ook "konsert" gehou en die groepe voer items op wat hulle gedurende die dag geoefen het. Dit moet uit van die lesse kom en iets oor die kamp se tema wees. Hier is Nelmari se groep. Sy staan agter met 'n boek en Minri is die "ou" tannie.

Na die vorige aand se laatslaap sou mens dink dat hulle vaak is, maar nee, daar word toe nog eers gekampvuur en daarna marshmellows gebraai. Ai tog soetgoed help nie slaap nie .... Die meisies wil wakker bly want Jessica verjaar die volgende dag en hulle wil graag 12 uur vir haar sing. Ons is bekommerd of ons min slaap, maar toe ons koppie kussing vat weet ons van niks, nie eers die gesingery vir Jessica maak ons wakker nie. Ek's bly die kinders het dit nie geweet nie.Ek moet oud word want vir die eerste keer bring 'n mede-leier ('n baie jonger een moet ek bysê) vir ons koffie in die bed. Ek lê nog op my rug toe Vicky met die 3 bekers ingestap kom. Dit was lekker om jou by ons te hê Vicky en 'n groot bederf!

Die weer lyk nie te goed nie en die tente staan al weer bol in die wind. Net weer 'n bewys van hoe goed Vader na ons gekyk het, om vir ons te midde van al die slegte weer wonderlike sonskynweer te gee sodat ons die kamp en al sy aktiwiteite kan geniet en toe dit oppak tyd is, is die "winter" terug.En hier is die hele groep. Sestig kinders en klomp volwassenes na 'n baie suksesvolle kamp!!!
Terug in Dubai en ons klein motortjies word vol gelaai vir die pad terug Abu Dhabi toe. Ek dink ons kan terugkyk op 'n suksesvolle geseende kamp en uitsien na volgende jaar s'n.

1 comment:

Anonymous said...

Net om te sê het ook geloer na jou foto's! My beste vriendin, Santie het einde Jan. AD toe getrek hier van Qatar af. Iemand vertel my toe by die kerk van julle gemeente en die website. Maak my nogal jaloers om te sien hoe julle vir ons kinders op die tradisionele manier nog kan kampe aanbied soos ons dit in die KJA gedoen het destyds...Dis fantasties!!

Sëen en hou aan om die lig te wees hier saam met ons ander in die Midde-ooste!
Elise Geldenhuys
Doha