Sunday, February 24

'n Dag by die resiesbaan

Gedurende die naweek was ek en Nelmari op 'n jeugkamp en daar is sommer baie wat ek julle daarvan wil vertel. Maar om deur 280+ foto's te werk vat so 'n tydjie en daarom sal ek julle eers vertel wat Eddie aangevang het terwyl ons gekamp het.
Hy en Anton het Vrydagaand op uitnodiging 'n perderesies by die Nad Al Sheba wedrenbaan in Dubai bygewoon. Hier staan die manne netjies by hulle aankoms.
Die uitsig van waar hulle gesit het. Kyk op die foto, die sementblad in die linkerhoekie is iets aan die gebeur terwyl die wedrenne gehardloop word ...... Bietjie nader .... die groepie is besig om te bid in die rigting van die vuilgoeddrom .... (Onthou dobbel is hier onwettig)
Anton by die wennersirkel ek vermoed besig om te wag vir sy perd wat nog moet inkom .....
Kyk my naam is op die bord, ek's 39ste wys hy. Blykbaar (ek het geen bewyse nie) was Eddie se naam 30ste. Die baan. Kyk bietjie by die vlae vierdie van regs, hang ons vlag. In die 9 wedlope het daar altesaam 12 perde van SA gehardloop. Ek's nie seker hoeveel het 'n plek gehardloop nie, maar ek weet daar het.
Terwyl hulle perde gekyk het, het hulle ook heerlik geeet aan die kosse in die "losie". Die 21ste was ook Anton se verjaarsdag en al is ek bietjie laat .... hoop ek jy het 'n wonderlike dag gehad Anton! Wanneer kom Elzbeth?

No comments: