Monday, July 18

Van die See na die Berge

Dis baie lank terug wat ek laas geblog het.  Die stories het opgedroog nadat ek uit die woestyn weg is, maar dis tyd vir nuwe stories.  Die grootste een is dat ek intussen van die see na die berg getrek het en ek nou in 'n pragtige klein dorpie op die N2, wat mens amper kan mis ry  ... Riviersonderend woon.

                                              Foto geneem deur Lee Young

Met die dorpie wat volgende jaar'n 100 jaar word en liefde vir geskiedenis, het ek begin oplees van die dorp se ontstaan.  So kan my kleinkinders wat in die buiteland is, ook meer sien en leer van waar ek bly en van ons pragtige land.

As mens die inwoners vra, "wat is in die dorp om te sien" is die standaard antwoord (meestal) "niks" en dis nie waar nie.  Daar is die pragtige berge, rivier, plase, canolas en soveel meer.  Kom kuier saam my, waar ek die mooi deel van ons land deel. 

Praat weer

Sandra 



No comments: