Thursday, August 4

Kop skoonmaak op die stoep

Net so 'n klein entjie, die agterstoep van waar ek bly, is die Bontebok Nasionale park. Dus toe die geleentheid kom om weer daar te gaan besoek afle, was ek opgewonde.  

Hierdie park is rondom 1931 begin en was spesifiek vir die bewaring van die Bontebok wat besig was om uit te sterf.  Met my nalees oor Riviersonderend en omgewing se geskiedenis, is daar baie baie jare terug opgeskryf oor die groot troppe Bontebokke (van oor die 2000) wat voorkom.  Natuurlik is daar groot jag gemaak op die diere1800 was daar omtrent net 17 oor en is daar besluit om 'n park te begin.  Vandag is daar ongeveer 3000 van hulle in die park .  Dis nouwel die kleinste van die Nasionale Parke, maar heerlik om net 'n bietjie af te wen en ons mooi natuur te geniet.  Behalwe die bontebokke is daar ook die grys rooibok, rooi Hartebeeste, Zebras en nog ander kleiner diere.  Ook 'n gewilde plek vir die voelkykers.   

Die park is aan die Bree rivier gelee en maak dit gewild vir mense wat wil kom visvang.

Met lekker plekke waar jy kan piekniek hou.
Of chalets waar mens kan oorslaap.

Daar is net "iets" aan om in 'n omgewing te wees waar mens rustig kan afskakel en alles te kan geniet wat God geskep het.  Daai stilte rondom jou wat mens nie sommer elders kry nie.   Daai stilte wat ons nodig het om tyd saam met ons Skepper deur te bring.  

So as jy in die omgewing is, maak dit 'n stopplek en gaan geniet.  Natuurlik moet jy deur Riviersonderend ry om daar te kom, so maak 'n draai.  

"Wees stil en weet Ek is God!"  - Psalm 46:11

Mooi dag vir julle, ek praat weer

Sandra

No comments: