Tuesday, January 17

Familie op ‘n ander vasteland

En so was ons heeltemal versprei oor twee vastelande gedurende die Kersseisoen ... gelukkig het ek darem 'n paar foto'tjies gekry om te sien wat hulle daar aangevang het.



Page1



Die foto's is nouwel van ver afgeneem, maar dit lyk asof William homself met vlieer vlieg besig gehou het terwyl Monica nie daar was nie. Ek's seker jy het dit geniet seun en hopelik kom kuier jy gou-gou weer hier in die UAE, ek mis jou en ek is seker die dorp ook.





DSC_0121



Dis altyd lekker om na foto's van 'n regte see te kyk, ons land is darem mooi.



Page3



Aan die foto's kan ek sien dat daar behoorlik gekuier is met alles en almal.



Page4



Kersdagete was saam met ouma in die aftree-oord, dit lyk asof dit fun was.



CSC_0217



Nie heeltemal my tipe ontbyt nie, maar beslis my tipe uitsig. Eddie se laaste ontbyt/ete in SA voordat hy moes terugvlieg - nie die koffie wat hy hier by 'n restaurant sal kry nie :-).



No comments: